Träning

Idag har jag varit iväg och kört BodyPump...så jäkla skönt!
Är veckans 3:e pass och jag ska i alla fall trycka in ett pass till sen är jag nöjd denna veckan!

I måndags körde jag BodyPump, är ju ett tag sen jag körde känns det som men tror inte det är så längesen :)
Är ju ett nytt pass nu och jag tycker det är riktigt gött...jag ÄLSKAR magövningarna, får sån himla kontakt och det är underbart!
Måste försöka få till magen på något vis, det här kanske hjälper litegrann i alla fall...hoppas ;)

I tisdags (igår) så körde jag Indoor walking och jäklar va bra det kändes!
Var längesen som ett helt pass kändes sååå bra som det gjorde igår.
Jag hoppas verkligen att nästa pass känns lika bra, ska ju köra på söndag om det finns platser kvar!

Nu avslutar vi denna veckan med söndagens pass och sen är det bara att ladda för nästa vecka.
Hoppas helgen bjuder på lika fint väder som idag oxå så man kan vara ute och gå en massa :)

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0