Träning




Idag har jag varit och tränat, Indoor walking.
Det var så skönt att åka iväg och köra järnet!

Har bokat ganska många pass denna veckan, eller ja i början av denna veckan.
Blir svårt att träna till helgen för då jobbar Jerry och så är det fullt upp.

Såhär ser min träningsvecka ut:
Söndag - Indoor walking 18-18.50
Måndag - Indoor walking 18-18.45
Tisdag - Body pump 18.45-19.45
Onsdag - Body pump 17.35-18.35

Hoppas jag kan köra imorn, Albin ska till BVC och ta 1-års spruta så får se hur han mår efter den först.
Kan ju få feber och vara lite extra hängiga då och ifall han är det vill jag vara hemma hos honom och inte ha barnvakt för att jag ska åka och träna.
Får se imorn helt enkelt!

Jag ska i alla fall boka in 1 pass till på torsdag.
Får se om det blir indoor eller pump?!

Kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0