Träning

Nu är jag igång igen..efter ca.5 veckors uppehåll. Fick ju order från läkaren att vara försiktig och inte träna något den första månaden...lika bra att göra som läkaren säger. Vill inte göra bort mig så jag går problem med magen!

Dagens träning blev Indoor!
Så jäkla gött så det finns inga ord..
Det första träningspasset kunde inte blivit bättre...min favorit instruktör körde järnet och var lika peppande som vanligt, sen så var älsklingen med på träningen! Så himla underbart!!!
Var evigheter sen som vi tränade tillsammans. Hoppas vi kan göra det oftare!

Tack mamma för att du kunde vara barnvakt så vi kom iväg!
Tur att man har sina föräldrar & svärföräldrar så nära och att dom alltid finns där när man behöver dom!
Vi skulle inte klara oss utan er!

Kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0