Vecka 13

Måndag:
- Öppna förskolan
- BVC
- Träna?

Tisdag:
- Öppna förskolan?
- Träna

Onsdag:
- Träna
- Familjemys
- Pyssla med beställning

Torsdag:
- Öppna förskolan?
- Träna?
- Familjemys
- Pyssla med beställning

Fredag:
- Badhuset (Öppna förskolan)
- Fredagsmys

Lördag:
- Albin och jag leka med mamma/mormor & Melker
- Hjälpa Micke & Angelica att flytta

Söndag:
INGA PLANER!


Det ser ut som det är rätt fullt upp, men jag får se om jag ska göra allt det som står.
Kanske inte blir Öppna förskolan 3 dagar, men man vet aldrig.
Albin tycker så mycket om det, han älskar ju att träffa andra barn och jag har inget emot att gå dit och träffa andra mammor/pappor. Lika mysigt för mig som för Albin :)

Hur ser eran vecka ut?
Kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0