Fredag

Idag började vi dagen med lite sovmorgon, gick upp straxt efter klockan 8. Tack Albin :)

Sen blev det badhuset i några timmar med Frida & Emilia och så Albin såklart!
Kom hem straxt efter klockan 11 och sen vid 11.30 så somnade Albin...
Det är jobbigt att bada :)

Jag la in honom hos Jerry och sen tog jag på mig träningskläderna och stack iväg till Nobelspåret.
Jag ville prova att springa och se om jag klarade att springa hela varvet, kan ju säga att det är tur man är envis och inte ger sig!
Jag klarade att springa hela varvet utan att stanna en enda gång.
Jag är sååå nöjd över min egna insats!
Nu måste jag bara prova igen nästa vecka och se om det går lika bra då :)
Bra kört i alla fall Marlén!

Efter träningen åkte jag hem till mina killar, bytte av Jerry så att han oxå fick ge sig ut å springa lite :)
Sen blev det tacomys...smaskens!
Det är så mysigt att sitta och äta tillsammans hela familjen <3

Nu ikväll så har Albin och jag varit hos Jennie, lillebrors tjej, och hälsat på i hennes nya lägenhet.
Den var jättefin och passar henne perfekt! Gött med något eget :)

Nu ligger Albin i sin säng och sover och jag ligger i våran säng. Kollar lite på tv innan det är sovdags, ska juh upp tidigt för imorn kl.6 så åker bussen till Ullared!
Det ska bli skitkul!

Vad har ni gjort idag?
Kramis


Kommentarer
Postat av: Älsklingen

Ja, jättebra jobbat älskling! Är så stolt över dig! Älskar dig puss puss din Jerry för alltid

2012-05-05 @ 19:31:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0