Onsdag

Idag har vi varit ute och lekt litegrann. Vi gick några varv runt huset oxå :) Albin tyckte det var jättekul och det gick hur bra som helst! :)
Han charmade en del folk som vi mötte, det är mammas charmtroll det!

Annars idag har det varit rätt lugnt.
Albin har varit på strålande humör idag förutom nu ikväll :( jag skulle ju iväg och köra pump men jag avbokade den.
Albin var så himla ledsen och då duger det bara att vara hos mig...Plutten då! :)
Jag tror i alla fall att han är inne i någon ny utvecklingsfas, får se vad det är som händer nu :)

Nu så kollar jag på Sverige - Island, har en sovandes Albin i knät men ska straxt bädda ner honom. Sen ska jag sätta mig och pyssla litegrann :)
Dags att fixa en beställning, alltid lika kul. Så kul att folk tycker om det jag gör ;)

Vad har ni för er idag?
Kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0