Mycket nu

Som ni märker så blir det inte så mycket uppdaterande, men har varken tid eller ork till det just nu.

Vi håller på för fullt hemma att komma i ordning och det tar ju ett tag. Står lite kartonger här och där men vi får ta någon kartong då och då för vi måste ju hinna med allt annat oxå!

Med oss är det bara bra annars.
Albin växer som tusan och tror han är inne i någon utvecklingsfas just nu för han sover så himla oroligt på nätterna och han blir väldigt frustrerad när vi inte förstår vad han menar! <3 inte lätt!

Graviditeten flyger fram och imorn går vi in i vecka 20...halva tiden har redan fått och fortsätter det i den här farten så är det ju inga problem :)
Måste ju dela med mig av nån bild på magen oxå, för den växer för fullt!
Skönt är i alla fall att jag inte gått upp nått i vikt utan jag har gått ner ca.2 kg, vill ju hålla mig till samma viktuppgång s jag gjorde med Albin eftersom jag redan bär på några kilo för mycket! ;)

Så..nu har ni fått en liten uppdatering och bevis på att vi lever :)
Kramis


Kommentarer
Postat av: farmor

Vart det verkligen som ni tänkt er hos frisören...hihi

2012-12-01 @ 11:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0