Ny adress

Är flytt på gång..vi har redan fått tillgång till våran nya lägenhet så nu ska vi renovera litegrann.
Blir tapetsering och färg så det klarar vi ju av själva, är så skönt att vi inte behöver bo där medans vi renoverar.
Vi ska vara ute ur våran lägenhet den 1:à december så det är ju ett tag kvar sån tur är :)

Lovar att bjuda på bilder på vårat nya hem när vi kommit i ordning!

Varför vi bestämt oss för att flytta är för att jag kommer inte orka bära Albin och sen våran lilla bebis upp till tredje våningen så därför har vi köpt en ny lägenhet på Hedgatan, en 4:à på första våningen!

Kramis



Kommentarer
Postat av: Madde R

Kul att du uppdaterar :) Jag längtar tills vi får komma och hälsa på i eran nya lägenhet!!! PS jag tror att du har en liten tjej i magen men vi får se om jag har rätt eller fel :P DS Kramar <3

2012-10-21 @ 08:54:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0