Herregud

Jag är verkligen Inge bra på att uppdatera här!

Dagarna rullar på som tusan.
Det är dagis, jobb, lek och såklart alla vanliga vardagssysslor...diska, tvätta, laga mat och sen även kontakta AMS med jämna mellanrum!

Jag har i alla fall fått ett vik på Smedens förskola och jag är såååå glad för det, jag trivs kanon och det är så skönt att få vara på ett och samma ställe.
Ska vara där fram till jul i alla fall och sen får vi se vad det blir!

Annars så har vi sålt våran lägenhet också, letar efter nytt boende men inte hittat något än.
Ska i alla fall vara ute från våran den 1:à december så det är ju ett tag kvar! :)

Nej nu blir det teven och mys med min underbara pojkvän.
Lillprinsen ligger i sitt rum och sover så gott...

Kram på er allihopa


Kommentarer
Postat av: Anna


Va härligt att du redan fått långvikariat! :) Trodde kanske att jag skulle få sig se dig hos oss någon dag eller så, men det blir inte under höstterminen i alla fall ;)
Förresten, var det inte på Smeden som vi sågs bland de första gångerna...? Tror det ;)Hur mycket jobbar du- heltid/deltid?

2012-09-24 @ 17:05:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0