11 April 2013

Då är det torsdag och jag har nyss fixat disken och nu sitter jag vid datorn en stund.
Lämnade Albin på dagis för en liten stund sen så de var redan ute när vi kom...Underbart!
Jag gick in och tog på honom lite mer kläder bara så han inte ska behöva frysa sen gick det hur bra som helst. Bara man säger hej då ordentligt och ger honom en puss å en kram.
Trodde inte det skulle gå lika bra idag när de var ute men men...Peppar peppar ta i trä så gick ju det bra också!
 
Vad ska jag hitta på idag då?
Kl.11 ska jag till MVC, blir kul att se om magen vuxit något.
Jag tycker inte det känns som den gjort det utan mer att den ändrat form.
Sen efter det ska jag gå i lite affärer och sen så ska jag och älsklingen passa på att äta lite lunch tillsammans, bäst att passa på nu för man vet inte när det blir tillfälle nästa gång :)
 
Sen efter det så är det väl dags att hämta Albin.
Får se vad vi ska hitta på...Blir så lång dag idag för Jerry slutar inte förrens kl.18.
Hmm...jag får fundera litegrann och så får vi se vad Albin är sugen på efter dagis också.
 
Nej nu ska jag ta det lugnt i soffan en stund innan det är dags att göra sig i ordning för stan.
Vad har ni för planer idag?
 
Kramis
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0