15 dagar kvar

Idag är det 15 dagar kvar till BF och gud va jag längtar...du får gärna komma ut till oss tidigare! <3
Speciellt nu när ditt rum är klart!

Jag mår i alla fall hyffsat!
Det låser sig i höfterna/ljumskarna ibland men känner att jag inte ska klaga för mycket. På tal om värk så väntar jag fortfarande på svar från Försäkringskassan, hoppas de är klara snart så jag vet om jag blir sjukskriven!

Vikten står på - 1 kg sen invigningen.
Känns konstigt att inte ha gått upp någonting men magen växer ju som den ska. Jag gick ju inte upp så mycket med Albin heller...tror jag gick upp Max.10 kg, alldeles lagomt!

Nej nu ska jag pussas och kramas med min underbara älskade son <3

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0