En underbar dag

Idag har det varit en underbar dag.
Började ju morgonen med lite mys innan dagis och sen medans Albin var på dagis så passade jag på att "ladda batterierna" med lite egen-tid och vila..Hann ju även med att äta lunch tillsammans med älsklingen idag!
 
Sen när det var dags att hämta Albin på dagis så kom Tobbe hit.
Då tog vi cyklarna och hämtade Albin...Hann mysa lite i soffan innan det var dags för Albin att käka lite mat.
Efter det så tog vi bilen och fixade lite ärenden så nu har jag varit inne till Försäkringskassan med alla mina lönespecar som de behöver för att räkna ut min sjukpenningsgrundande inkomst...Ger dom till på Tisdag på sig sen ska jag ringa och stöta igen. Blir tokig om det inte hänt något mer innan dess. 
Nu får det faktiskt vara nog!!!
 
Efter det så åkte vi till Trätoffelfabriken för att leta stövlar till Albin.
Hittade ett par jättefina så dom ska vi ta med till dagis imorn och så ta hem de gamla som såg alldeles för små ut. Skönt att få rätt storlek på dom nu för vi tog mått och kollade extra noga!
 
När vi ändå var ute och åkte så passade vi på att hälsa på Micke, Angelica, Melker och Ellen också.
Barnen lekte som tusan...eller inte Ellen för hon mådde inge bra alls.
Hög feber och allmänt trött lilla gumman! <3
Melker och Albin avslutade kvällen med en hockeymatch med Jennie och Tobbe.
Tror att alla var lika svettiga :)
 
När vi åkte hem så skickade svärmor/farmor mess och frågade om hon fick komma förbi en sväng.
Hon var lite Albin sjuk så jag sa såklart att det var okej eftersom klockan inte var läggdags än, när vi kom hem så var hon redan hemma hos oss och Jerry kom springandes från jobbet så det var en lycklig Albin som sprang och mötte sin pappa och slängde armarna om halsen på honom...Underbart!
 
Nu så har jag precis kommit ut ur duschen.
Det var sååå skönt att duscha...Helt underbart att tvätta håret ju!
Albin han ligger och sover så skönt i sin säng och älsklingen han spelar Fifa12, får se hur länge till vi blir uppe för känns som båda två ligger efter med sömnen.
 
Tack för en underbar dag ni som hjälpte till att göra den så underbar!
Kram på er allihopa
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0