Försäkringskassan

Ja vad ska man säga?!
Får ju inte direkt någon hjälp och de har fortfarande inte tagit något beslut om min sjukskrivning.
Undrar hur lång tid det ska ta!!!
Jag skickade in mina papper den 13:e mars = 1 ½ månad sen ungefär.
Helt sjukt att jag t.o.m. hunnit att få Agnes.
 
Idag ska jag i alla fall ringa igen och tjata!
Nu får de se till att fixa det här, tror dom att man har hur mycket pengar som helst eller hur tänker dom när de inte kan ta beslutet?!
 
Nej Försäkringskassan vill man ju inte direkt behöva vara i kontakt med, men lite svårt eftersom man har barn och då är det ju Försäkringskassan som gäller.
 
Nej nu ska jag ringa för hon som jag ska prata med ska vara tillbaka från sitt möte nu.
Hej och hå...kämpa på!
Måste hitta energin bara...
 
Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0