Fredagen den 12 April

Fredag igen och Albin och jag började dagen med att ta oss en liten sovmorgon.
Både han och jag var lika trött tror jag och ögonlocken kändes riktigt tunga.
 
Nu är i alla fall Albin på dagis och jag sitter i soffan och tar det lite lugnt.
Har gjort mina "måsten" idag.
- Bäddat sängarna
- Fixat disken
- Tvättar
- Ringt Försäkringskassan (väntar på att bli uppringd)
 
Jag får se om jag får något ryck och kommer på något som måste göras.
Passar i alla fall på att bara vila och ta det lugnt nu som älsklingen säger att jag ska göra.
Så skönt när min pojkvän är så förstående och ser att jag inte orkar så mycket längre!
Han ställer inte en massa krav på mig...Tack Jerry!
 
Är det någon som provat det nya hur man gör en ny header?
Var bara nyfiken...Är nöjd med den jag har och vill inte trycka på någon knapp så den försvinner för det har jag lyckats med en annan gång och det var inte kul!
Blir nog att fixa en ny header sen när våran nya familjemedlem tittat ut <3
 
Vad ska ni hitta på annars idag då?
Kramis
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0