Nöjd tjej

Under den här graviditeten så stannade vikten på +/- 0...det känns riktigt skönt!
Med Albin gick jag ju upp ca.10 kg och det ska jag inte heller klaga över, har haft tur men sen är jag ju överviktig redan från början så då har jag lite att "ta av".

Nu, en vecka efter förlossningen så har jag gått ner ca.7 kg och jag är såå tacksam för det, men nu gäller det ju att jag försöker hålla vikten oxå!
Trivs super med kroppen, visst lite "bulldegs mage" men det får man nog räkna med efter 2 graviditeter.
Ska bli skönt att börja träna och forma kroppen men det får vänta ett tag!
Får börja med lite promenader med Agnes :)

Nu ska jag njuta av Agnes och Albin innan jag satsar på träningen. Den hinner jag med efter sommaren/hösten.
Kram på er därute...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0