Onsdagen 17 April

Då var det redan "lill-lördag".
Just nu sitter jag i soffan och bara tar det lugnt.
Har inte sovit så bra inatt, blir väl så nu men tur i alla fall att Albin sover hela nätterna nu.
Han kommer in till oss vid 23-tiden och sen så sover han tills det att jag väcker honom om vi inte tar sovmorgon för då brukar vi vakna till vid 8-tiden.
 
Har i alla fall hunnit med en del idag oxå.
- Först morgonmys i sängen en liten stund innan vi går upp
- Byta blöja och ta på kläder
- Äta frukost
- Borsta tänderna
- Cykla till dagis
- Bädda sängarna
- Fixa katterna (mat och kattlådan)
- Fixa disken
- Startat en tvättmaskin
 
Har lite kvar att fixa idag, men inga stora grejer.
Ska laga mat om en liten stund så kommer älsklingen hem och käkar.
Idag blir det chili con carne...Mysigt att få sällskap vid matbordet.
Sen efter det ska jag hämta Albin, tror att lillebror följer med idag och hämtar honom.
Då kommer Albin att bli glad, bara hoppas att han inte fortsätter att klaga för sitt öra.
Vill inte att han ska behöva ha ont i örat igen eller åka till doktorn för det är ju inte direkt en av hans favoriter, men vi får se hur han mår när jag hämtar honom...
 
Annars i eftermiddag så är ju Tobbe här och gör oss sällskap,
Sen får vi se om vi åker hem till Micke, Melker och Ellen. Micke lät sällskapssjuk, men är inte Albin på humör och inte mår bra så känns det inge bra att åka bort.
 
Nej nu blir det lite vila i soffan innan det är dags att laga mat.
Vad ska ni hitta på idag då?
Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0