Ortopeden

Nu har Agnes och jag kommit hem från lasarettet.
Gud va duktig hon var/är...
 
Började med att bada henne på BB, första gången hon badar så var tvungen att se hur man ska bada henne nu med skenan. Det gick i alla fall bättre än väntat...Man får vara 2 stycken när hon ska bada för en måste hålla benen i samma läge som dom har med skenan och den andra badar henne som "vanligt".
Gud va hon njöt av att bada så det får vi prova hemma snart...
 
Hos Ortopeden gick det också jättebra, jag hade gett henne mat precis innan så hon var jättelugn.
Läkaren tackade så mycket för att jag hade matat henne och så berömde han mig för att jag var så lugn...
Sådan mor sådan dotter sa han...Bock och tack!
Läkaren sa idag att hon kommer att få ha skenan i 3 månader.
Trodde jag skulle tycka att det beskedet skulle kännas jättejobbigt, men det känns bättre än vad jag trott!
Man vänjer sig väldigt fort och det kommer att kännas jättekonstigt när hon inte behöver ha skenan längre.
Hon fick även byta storlek på skenan också så nu har hon den som heter 18.
 
Nej nu ropar min lilla snutta på mig så nu blir det puss- och kramkalas innan det är dags att hämta lillprinsen på dagis, hoppas att han är gladare nu och att han inte varit ledsen hela dagen.
 
Kram på er därute!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0