Tisdagen 16 April

Nu har jag slagit mig ner i soffan efter att ha:
- Lämnat Albin på dagis
- Bäddat sängarna
- Sorterat tvätt och börjat tvätta
- Fixat kattlådan
- Gett katterna mat
- Fixat stoppet i toan
- Plocka ur och i diskmaskinen
- Fortsätta tvätta
- Laga mat
- Mysa med Albin
 
Har ju en del grejer kvar att göra men nu får det räcka för en liten stund i alla fall.
Är ändå en del jag hunnit med redan, men som sagt det får bli lite vila då och då.
Ska fixa mat åt älsklingen också så han får något att äta!
 
Annars idag då?
Jag ska försöka få tag i Försäkringskassan igen, hoppas att de ringer upp idag.
Börjar verkligen känna mig stressad nu med pengar...Jag har ju inte ens fått beslut på att jag varit sjukskriven.
Vad gör jag om de inte godkänner min sjukskrivning?
Tycker inte man ska behöva oroa sig för sånt här när det är mindre än 10 dagar kvar av graviditeten.
Det är tillräckligt mycket annat att tänka på.
Igår så ansökte jag om mammapenning så får se när jag får svar om det!
 
Nej nu TV:n en stund.
Vad ska ni göra idag då?
Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0