Våran lilla prinsessa

Vid undersökningen som läkaren gjorde på 48 timmars kontrollen så hörde han ett klick-ljud på Agnes högra höft, vi fick en tid hos ortopeden igår (måndag) för att kolla upp det.

Nu så har Agnes fått en höftskena så att hennes höft ska bli stabilare och så det inte blir artros senare i livet.
Kändes väldigt känslosamt för mig hela gårdagen och jag tyckte det kändes jobbigt men idag känns allting mycket bättre!
Som Jerry sa igår så är det inte konstigt att jag känner så och blir ledsen för mina känslor är "all over the place" just nu efter förlossningen...tack älskling för att du finns och för att du förstår mig!
Agnes lider inte av skenan och vi gör det ju för hennes skull.
Skenan ska hon ha i 6 veckor till att börja med och ev. blir det 3 månader.
Vi får helt enkelt vänta och se hur det utvecklar sig!
Jag kände i alla fall att jag ville berätta om det så folk vet om det...

Lilltjejen mår i alla fall hur bra som helst!
Märks ingenting på henne, hon är helt underbar & perfekt och när hon tittar på mig med sina underbara ögon så smälter jag totalt!

Jag älskar dig Agnes och jag kommer alltid att älska dig min älskade dotter <3
Puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0