Akuten

Ikväll så fick jag världens magsmärtor, har känt lite under dagen oxå men nu så visste jag inte vart jag skulle ta vägen...kunde inte ligga, sitta eller stå!
Det slutade med att älsklingen fick ringa efter ambulans, så dom kom och hämtade mig så fick jag följa med till akuten. De tog lite prover på mig som visade att jag hade njurstensanfall!

Vill ju inte få sånt, tyckte det räckte med gallsten men tydligen inte!
Fick i alla fall stark medicin och om 4 veckor ska jag till Röntgen och kolla om dom ser några njurstenar...hoppas de försvunnit!

Nej nu ska jag sova!
Bäst att lyssna på kroppen, imorn så blir det lugnt!
Skulle ha kört mamma/barn träning på Träningslagret men får stryka det så jag inte gör allt värre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0