Tisdag

Igår så var det dagisdags igen för Albin, efter att vi lämnat honom gick vi hem och mös en stund och sen åkte vi till stan en sväng.
Köpte lite kläder till barnen, bl.a en skjorta till Albin som han kan ha på dopet! :)

Efter stan åkte vi till Angeline och Isa och hälsade på. Isa & Agnes kommer nog ha mycket roligt tillsammans när de blir lite äldre ❤ dom är så fina våra små tjejer!

Sen åkte vi och hämtade Albin och sen gjorde vi mormor sällskap på stan.
Åkte även förbi Ica maxi och handlade lite :)
Måste dit idag igen och beställa 2 tårtor, jag ska baka några själv oxå men orkar inte göra 5 st själv!

På kvällen blev det fotboll och sen provade Jerry och jag kläder till dopet! :)
Jag har fortfarande beslutsångest, är rädd att det blir för uppklätt med min klänning...hmm..får se hur jag gör!

Vad gör ni då?
Kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0