Dagisdags

I tisdag så fick Albin åka till dagis efter att ha varit hemma i lite mer än en vecka.

Jag trodde inte att det skulle gå så bra att lämna honom, men Gud va fel jag hade. Han hade ju jätte bråttom in till sina kompisar och fröknarna.
Han glömde bort att säga hej då, men så när jag frågade om han skulle säga hej då gjorde han det!
Jag fick en puss och så vinkade han men sen räckte det för då sprang han in och lekte igen <3
Älskade unge!

Det känns såååå himla skönt att han trivs så bra som han gör.
Nu är det ju inte jämnt som han vill gå hem när vi hämtar honom och det tycker jag är ett jättebra betyg för dagiset! ;)

Denna veckan har det varit dagis tisdag, onsdag, torsdag och så fredag, imorn, så det har varit kanon!

Kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0