Jämföra

Kollade tillbaka lite hur graviditeten med Albin var i samma vecka som nu och det skiljer sig litegrann i alla fall..
Då i vecka 32 så hade jag gått upp +3,7 kg...den här gången ligger jag fortfarande på -2 kg sen invägningen.
Flera runt om säger att jag ser smalare ut, inte om magen men överallt annars och det känns jättebra!
Jag bantar absolut inte och jag är inte ute efter att gå ner i vikt, men däremot så är jag ju redan överviktig så då tycker jag det är jätteskönt att inte gå upp för mycket i vikt under graviditeten för det är ju skadligt både för mig och bebisen...

Gud vad jag längtar efter att få träffa våran nya lilla familjemedlem.
Är 62 dagar kvar nu så inte så lång tid!

Jag har en känsla av att Albin får en lillebror...vad tror ni? :)
Alltid lika kul att höra vad ni tror...
Kram på er

(Bilden är tagen idag, vecka 32..31+1)


Kommentarer
Postat av: Madde R

Jag tror att han får en lillasyster! Men å andra sidan så trodde jag att Albin var en tjej också :P Kramar <3

2013-02-24 @ 12:02:00
Postat av: Angelica

Gissar också på en liten tjej, en liten kompis till Ellen =) Kram på er

2013-02-26 @ 15:25:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0