Jönköping

I helgen så åkte vi till Jönköping och hälsade på hos Emma.
Vi åkte direkt efter att jag slutade jobbet, passade bäst så eftersom både Jerry & Albin var lediga.

Vi kom nog ner till Jönköping vid 19.30, då hade Emma fixat i ordning tacos och det smakade super efter bilresan.
Albin fick låna Melkers DVD till bilen så han tyckte det var kul att åka bil, men sista halvtimmen så hade han tröttnat på att sitta stilla!
Herregud...sitta stilla i en bil i ca.2 1/2-3 timmar är ju ingen höjdare när man har en massa spring i benen! ;)
På fredagskvällen efter maten så gjorde vi inte mkt mer, blev en tidig kväll.

I lördags så åkte vi till Monkey Town i Jönköping, var nästan som Lek och buslandet och det var uppskattat av Albin. Han sprang överallt så Emma och Jerry hade fullt upp att hänga med honom :)
Jag som inte är den smidigaste just nu höll mig på marken och var väskansvarig, tog ju lite kort oxå och filmade...

Sen på lördag kväll så fick det bli en promenad till Stadsparken, var inga djur ute men det är det nog nästa gång vi går dit. Är ju förhoppningsvis inte så kallt ute då!

På tillbaka vägen så stannade Emma & Jerry till på affären och Albin och jag gick hemåt så Albin fick käka lite gröt!
På kvällen sen blev det film, (Hypnotisören), och sen blev det såklart Melodifestivalen.
Tyckte att den var sådär, ingen låt som jag fastnade för på en gång.

På söndagen så tog vi bara det lugnt.
Käkade frukost och lunch innan vi satte oss i bilen och åkte hem.
Är skönt att komma hem i hyfsad tid :)

Tack Emma för en supermysig helg!
Hoppas vi ses snart igen...

Kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0