Lördag

Då var det lördag..veckorna bara springer förbi!
Har jobbat hela veckan, såååå skönt att jag får vara kvar på Smeden.
Har fått vikariat 2 veckor till nu och sen hoppas jag att jag får havandeskapspenning.
Det börjar bli riktigt tungt att jobba nu, speciellt med att klä på barnen och böja sig och alla tunga lyft!
Håller verkligen tummarna att jag får havandeskap bara..

Nu sitter jag hemma hos svärföräldrarna. Har nyss käkat mat, grillspett med potatisgratäng..smaskens!
Nu kollar jag på Arsenal, Jerry & Albin är ute och leker lite och får lite luft :)

Resten av lördagen kommer bli lugn.
Kolla på melodifestivalen och bara mysa! <3

Vad har ni för er?
Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0