Lördag

Då var det lördag..igen!
Idag så har jag pysslat på förmiddagen medans grabbarna har lekt och haft far & son tid <3

Pysslade i ordning ett kort till Theo som döptes idag...blev nöjd! <3
Sen har jag pysslat lite till jobbet, får lite grejer som jag får fixa om jag vill och när det gäller att pyssla så säger jag ju inte nej.
Nu gör jag i alla fall skyltar till avdelningarna så man ser vilken avdelning man är på. Får hoppas att de blir nöjda bara!

Annars idag så har vi varit på dop.
Var Theo, Johanna & Mickes son, som döptes...Gud va fint det var!
Snart är det dags för oss igen att planera dop...sååå mysigt <3
Tack Theo, Johanna & Micke för en mysig dag!

Kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0