Vecka 30 (29+0)

Nu går vi in i vecka 30.
Jag mår helt okej, börjar kännas i höfterna och ljumskarna bara men ska inte klaga! Bara hoppas att jag får må bra de sista veckorna oxå..

Har ju ansökt om havandeskapspenning oxå så nu håller jag tummarna att jag får det, kommer inte orka jobba tills det är dags i alla fall. Det är redan tungt på jobbet med mycket lyft och mindre skönt ställningar, speciellt när man ska klä på barnen eller hjälpa till med toalettbesök.

Angående vikten så går det jättebra!
Jag bantar inte eller något men vet ju att det är bra att man inte går upp för mycket, speciellt inte om man redan är överviktig innan graviditeten.
Sen jag vägde in mig hos MVC så har jag gått ner -3 kg, kollar ju lite och jämför med förra graviditeten och då i slutet av vecka 30 hade jag gått upp ca.2 kg om jag inte minns fel!
Spännande att se hur det ser ut nästa vecka, bebisen växer ju en hel del nu så inte konstigt om det händer grejer på vågen!

Nej nu ska jag fortsätta mysa med min älskade son och stryka lite på magen så bebisen oxå får lite mys <3

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0