100 dagar kvar

Idag är det 100 dagar kvar till BF, det betyder att imorn så är vi nere på tvåsiffrigt.
Det känns skönt och kul att se att det verkligen händer något!
 
Hur mår jag då?
Jodå jag mår riktigt bra, äter ju järntabletter nu och har bara ätit i ca 1 vecka men jag känner mig ändå lite piggare nu och jag tror jag har lite mer tålamod nu..eller vad säger du Jerry?
 
Magen växer med världens fart känns det som.
Mysigt med en massa rörelse i magen också, är en livlig en därinne.
Känner att jag börjar bli väldigt nyfiken på vem som är därinne nu, men jag ångrar absolut inte att vi inte tagit reda på kön för det ska bli skitspännande att se den dagen det är dags.
 
Funderar en del om namn, men vi har ändå några stycken som känns riktigt bra.
Har mest killnamn, likadant som förra gången men har ju ett tjejnamn också som vi tycker känns bra.
Några av våra namnförslag:
Pojknamn: Arvid, Liam, William...
Tjejnamn: Agnes...
 
Jag måste även få tummen ur och ansöka om havandeskapspenning.
Tycker bara att blanketten är rätt så krånglig att fylla i så jag får se till att ringa till Föräkringskassan och höra med dom lite hur jag ska fylla i.
 
Sådär nu har ni en liten uppdatering om graviditeten.
Just ja är i vecka 26 (25+4).
 
Kram på er
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0