5 års jubileum

Idag firar jag & min blogg 5 år!
Helt sjukt att jag bloggat så länge, det trodde jag inte när jag började!

Har ju hänt en hel del under dessa 5 år och bloggen har hjälpt mig att få dela med mig av allt detta, både roliga och tråkiga saker.
Är tacksam för att jag har min blogg för det är såååå skönt att skriva av sig.
Jag har ju haft svårt att kunna prata om vissa saker och istället för att prata så har jag skrivit av mig istället!

Tack bloggen för de här 5 åren, nu kör vi några år till ;)

Hoppas att ni läsare vill göra oss sällskap, att ni tycker om min blogg!

Kramis


Kommentarer
Postat av: Anna


Tack för att vi får följa dig via din blogg :) ;)

2013-01-23 @ 14:01:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0