Det känns som igår..

..men ändå inte!

Den 27/2 så har Jerry & jag varit ett par i 9 år, shit vad åren går fort!

Jag är så glad att vi träffades & att jag fortfarande får vara din flickvän!
Jag älskar dig såååå himla mycket och jag kommer alltid att älska dig...
Du gör mig hel!

Jag blir bara mer och mer kär i dig för varje dag som går och jag är så glad att vi har en sån fin familj.
Blir mysigt att 3 blir 4...längtar!

Jerry Axberg...tack för att du finns och för att du får mig att må som en prinsessa.

Du är min pojkvän, sambo, världens bästa vän & pappa till mina/våra barn..JAG ÄLSKAR DIG!
Puss på dig snygging!

(Bjuder på en bild som nog är från första året som vi var ihop, var ett tag sen!)


Kommentarer
Postat av: Ullis

Lika fina som vanligt! herre gud vad åren går! :)

2013-01-22 @ 12:59:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0