Längtar

Jag fick ett ryck förra veckan tror jag det var så nu finns det inga kartonger kvar i bebisens rum!
Gissa om jag längtar efter att få möblera och ställa i ordning i bebisens rum?! <3
Måste bara koppla in datorn o våran TV i sovrummet så att vi kan få ut skrivbordet därifrån för annars får vi inte plats med allt!

Får se till att Jerry kopplar in det till veckan kanske? ;)
Får flirta lite med honom så får vi se hur det går!

Har ju även fått in två nya byråar i vårat sovrum, en köpte jag på annons på blocket och den andra sålde en bekant så jag fick båda dom för 800 kr istället för att köpa 2 nya som skulle ha kostat 900 kr/styck!

I köket har vi oxå fått till mer förvaring.
Hade en hylla hos mamma och pappa som dom inte behövde så då tog vi den sålänge :) man får ta det man har!

Bjuder på bilder någon annan dag!
Kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0