MVC

I tisdags så var vi till MVC, var där hela familjen så det var kul!
Skönt att Albin får vara med fast han inte förstår så mycket av vad som händer...inte så lätt att förstå att man ska bli storebror! <3

Det gick i alla fall bra på MVC, lyssnade på bebisens hjärtslag och mätte magen.
Magen är större denna gången än vad den var med Albin, det kunde jag nästan förstå men tycker ändå inte jag har så stor mage, 22 cm mätt hon :)
Det enda som inte var så bra var järnvärdet så nu äter jag järntabletter varannan dag.
Synd att hon inte kunde ha ringt och berättat att jag behövt äta det för då hade jag nog varit lite piggare!
Jaja, det känns i alla fall redan bättre i kroppen sen jag började äta tabletterna!

Nästa gång vi ska iväg blev 14/2, alla hjärtans dag :)
Blir kul att se hur mycket magen vuxit då..lovar att hålla er uppdaterade!

Kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0