Stora killen

Tycker det hänt en massa saker nu med Albins utveckling, kan inte sätta fingret på allt som hänt/händer men det känns bara som att han blivit så "stor".

Han vill hjälpa till en massa, kan själv, pratar och testar nya ljud/ord, bättre aptit, vuxit...finns mycket mer, men han har verkligen blivit en person nu som man kan prata med!

Något av det bästa som finns är när vi får skrattattacker och vi bara skrattar rakt ut tillsammans!

Albin, om du bara visste hur mycket jag älskar dig...finns inga ord i hela världen som räcker till!
Tack för att du gör mig till världens lyckligaste mamma <3
Jag älskar dig nu & för alltid, jag kommer alltid att finnas för dig även fast du inte alltid kommer att kunna se mig!

Älskade, älskade unge...
Tack för att du finns <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0