Tisdag

Idag är det tisdag..eller ja tisdagen är snart slut!

Jag ligger utslagen i soffan och tänker inte röra mig förrens det är dags att göra sig i ordning och krypa ner i sängen...

Idag så har jag kännt mig väldigt trött och öm i magen. Märks att bebisen växer och blir större!
Hoppas att det känns bättre imorn, men ska inte hoppas för mycket.
Det hör väl till att man ska ha lite värk här å där och jag ska verkligen inte klaga på denna graviditeten heller för jag mår för det mesta riktigt bra och jag njuter av att vara gravid!

Imorn så jobbar jag 8-14 så det känns skönt att det inte är en sån lång dag, räcker att det blir en lång dag på torsdag igen!

Hur är det med er då?
Hoppas det är bra..kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0