Måndag

Idag så kom mamma hit och gjorde mig sällskap. Skulle ha dammsugit, men jag kom på en massa andra saker att göra...som vanligt!

- Bytte gardiner i kök, vardagsrum, Albins rum
- Tvättade fönster, bara två kvar!
- Lagade mat så älsklingen kom hem och åt med oss på lunchen ❤

Tack mamma för all hjälp!
Alltid lika kul och det är ju tur ingen ser oss när vi är igång..haha!

Nu ikväll så tog jag och barnen en liten promenad och mötte Jerry när han sprang från jobbet. Stannade ute och spelade lite fotboll oxå.
När vi kom in gick Albin och jag och ks oss, en trött kille!
När han somnat så käkade vi tacosrester och hade lite Agnes mys ❤

Just nu ligger jag i sängen, känns lite tomt för är bara älsklingen och jag i våran säng. Albin sover i sin säng och Agnes i sin...
Får se vem som vaknar först av dom.

Nej nu ska jag försöka sova, blir svårt utan att ha barnen på varsin sida!

Natti natti och sov så gott!
Kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0