Onsdag

Hälften av veckan har gått!
Idag så tog vi ju bort Agnes skena...så skönt men det har jag ju redan sagt!

Efter Ortopeden så åkte jag och barnen hem till svärmor/farmor & svärfar/farfar ❤ Albin ska sova där inatt, mysigt!
Jag & Agnes stannade kvar en stund men sen åkte vi hemåt, Albin gallskrek när vi skulle åka men det gick över innan jag hann svänga ut från gatan :)
Tack och lov att det går över fort, det skär ju i mammahjärtat ❤

Åkte hem med Agnes en stund och tog det lite lugnt, sen iväg igen.
Hämtade svärmor/farmor så hon kunde ha hand om Agnes medans jag var på "besiktining".
Det gick jättebra!
Skjutsade hem svärmor/farmor igen och sen hämtade jag lillebror!

Åkte till affären och sen hem igen!
Tog det lite lugnt, sen fixade lillebror våran stationära dator så att den funkar igen. Sen förberedde jag/vi lite mat för kvällen...tack för hjälpen!

Skjutsade hem lillebror vid 19 tiden och sen hem igen för lite Agnes tid med älsklingen ❤

Nu ligger jag i sängen och kollar på film, men ska straxt sova!
Agnes & älsklingen har redan somnat, ser riktigt skönt ut.

Natti natti och sov så gott!
Kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0