Söndag

Det blir inte alltid som man tänkt sig!
Igår kväll efter att vi kom hem från Revsand så blev inget som vi tänkt oss.
Agnes skrek och var jätteledsen, det gjorde så att Albin inte kunde somna så det blev en tidig kväll för oss igår!
Sån tur var så slutade Agnes gråta när vi gick och la oss i våran säng och Albin somnade efter en liten stund.

Efter att ha nattat barnen och älsklingen ;) så gick jag upp och fick en massa gjort...

- vek tvätten och plockade in
- fixade disken
- plockade i ordning kläder som låg lite överallt
- bytte glödlampor
- rensade i mina blommor på balkongen
- gav katterna mat & vatten, tömde kattlådan

Avslutade kvällen med att slå på teven en liten stund och varva ner innan jag gick in och la mig hos familjen ❤
Skönt att plocka i lugn och ro!

Kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0