Torsdag

Då är det snart helg..längtar!
Älsklingen ska "bara" jobba sina 12 timmar imorn och sen är det helg ❤

Idag så har jag och barnen varit hos mamma/mormor & pappa/morfar och hälsat på. Köpte med glass och fikade ute i det fina vädret!
Innan vi gick hem så gick vi till affären, mamma kom efter med bilen så hon fick köra hem alla varor. Blev ju en del...massor med blöjor med mera...

Efter affären så fick det bli bad på balkongen, gjorde i ordning varsin badbalja till Albin och Agnes och det funkade riktigt bra!
Såg så skönt ut i värmen.

Ikväll så kom Emma hit och gjorde oss sällskap, hon åker tillbaka till Stockholm imorn så vi sa hej då men dröjer väl inte så lång tid tills vi ses igen ❤

Nu ligger jag i sängen och varvar ner, har hunnit duscha ikväll så jag känner mig som en ny människa!
UNDERBART!

Vad har ni gjort idag då?
Kramis


Kommentarer
Postat av: Älsklingen

Vilka fina bilder! :) han har ett bra sommarlov Albin :) <3

2013-07-26 @ 04:40:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0