Tisdag

Drömde att vi försov oss imorse, när jag vaknade och kollade på klockan så stämde det...eller ja, 15 minuter för länge så inget akut :)

Albin är på dagis och jag sitter i soffan och tar det lugnt. Agnes ligger och sover i babysittern, får se när hon vaknar :) Måste hinna till affären innan jag ska hämta Albin.

Har hunnit med resten som "måste" göras idag :) eller ska hänga tvätt och köra någon mer maskin.
Dagens "måste-göras-lista":
- Lämna Albin
- Bädda sängarna
- Fixat katterna
- Tvättat (inte helt färdig än)
- Lagat mat
- Fixat disken
- PowerWalk

Ett måste kvar och det är att hämta Albin, sen när han är hemma blir det lek, bus, mys och så mat ❤

Hur ser eran dag ut?
Kramis


Kommentarer
Postat av: Anna

Igår och idag har jag tagit en timmas rask promenad men vet inte om vårens egna promenader i samband med dagislämning har gett något resultat...?!? Jaja huvudsaken är väl kanske att jag kommer ut och rör på mig. Hemma finns det en massa "måsten" också av olika slag och vissa hänger mer tungt på axlarna än andra... :(

2013-06-04 @ 18:00:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0