Ändrade planer

Jerry stack iväg på grabbkväll vd 18-tiden och själv skulle jag på tjejkväll eftersom Sarah är hemma från Helsingborg och hälsar på.

Det blev tyvärr ändrade planer då Albin blev helt hysterisk när vi skulle klä oss och åka till tjejkvällen.
Min ork och tålamod tog slut och även Albin var helt slut efter en massa gap och skrik, kände bara att nej nu åker vi hem för blir inget roligt att åka bort med en unge som är hysterisk!
Hoppas i alla fall jag hinner träffa tjejerna snart igen och speciellt Sarah som jag inte träffat på jättelänge!

Just nu ligger jag i sängen och kollar på tv, Albin ligger i sin säng och sover.
Vill verkligen inte ha lika mycket bråk imorn som det varit idag..
Jag hatar att vara osams och bråka med Albin...tur vi kan säga förlåt till varandra och att det går över fort!

Jag älskar dig Albin <3
Just nu är jag extra känslig känner jag och det behövs inte mycket för att jag ska börja gråta eller tappa all energi och ork...blir trött på mig själv men bara att ta nya tag och se till att morgondagen blir bättre!

Godnatt och sov så gott!
Kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0