Försäkringskassan

Har ju försökt få tag på Försäkringskassan nu några dagar och igår fick jag äntligen tag i dom.
Nu har jag tagit reda på om de har alla papper för att kunna ta ett beslut om min sjukskrivning och det skulle dom ha, så nu är det väl "bara" att ha tålamod och vänta men jag tänker ändå ringa dom nästa vecka och höra om de kollat något på mitt ärende!
 
Lika bra att vara lite jobbig och tjata för annars händer det väl ingenting, tyvärr känner jag att jag inte har orken eller energin till att ringa en massa samtaloch få tjata. Tycker dom borde kunna sköta det bättre!
Det blir ju inte bättre av att bara gå hemma och inte veta om man kommer få några pengar eller inte heller.
Jag vill bara njuta av att vara gravid sista tiden som är nu.
Är ju ändå i vecka 35 (34+6)!
Inte så lång tid kvar nu...
 
För er som ska ha barn, skjut inte upp att ta kontakt med försäkringskassan utan var ute i god tid.
Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0