Havandeskapspenning

Fick besked i fredags att jag inte har rätt till havandeskapspenning.
Att vara barnskötare är tydligen inte fysiskt krävande, låter helt sjukt!!!
Tycker dom kan vara med en dag på jobbet och sen ta besluten, hur kan dom sitta vid sitt skrivbord och ta beslut?!

Fattar inte!
Jaja, ingen rast ingen ro.
Idag har jag varit och träffat läkaren, hoppas att jag får bli sjukskriven för det här kommer aldrig gå bra annars!
Känner mig som en 90-åring i kroppen så fort jag är minsta lilla aktiv, räcker med en kort promenad så får jag ångra det på kvällen!

Ni får hjälpa mig att hålla tummarna nu så jag får bli sjukskriven. Lovar att uppdatera er om hur det går...

Kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0