MVC

Idag var det dags för MVC igen.
Pratade lite om min graviditet och om förlossningen och jag tycker att allt går bra. Alla känningar man har nu hör ju till, vore ju konstigt om man inte kände något alls!

Fick i alla fall glada besked!
Bebisen har fixerat sig och ligger långt ner i bäckenet, det betyder alltså att förlossningen kan sätta igång när som helst..känner mig grymt redo, men vill inte hoppas för mycket att jag ska få för tidigt utan räknar med att gå över!
Lika bra det så man slipper bli besviken.

Lite mått och vikt!
Magen: 32 cm, + 1 cm från förra mätningen så det var inte så mycket!
Min vikt: -2,5 kg sen invägningen.

Haha...barnmorskan undrade om jag åt som jag skulle eller om jag gick hungrig! :) jag äter ju som förut men inga stora portioner för det får inte plats :)

Nej nu får vi vänta och längta ett tag till och så är det bara en bonus om bebisen vill titta ut tidigare <3
Kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0