MVC

Vart tog mitt inlägg vägen?!

Suck...jag som hade skrivit såååå mycket, kan säga att nu får det bli ett kortare inlägg.

Var ju till Karolina vårdcentral idag, 3:e dagen i rad, idag var det dags för MVC.
Det gick bra och allt såg bra ut, det enda var att jag hade lite lågt blodtryck men ingen större fara!
Magen hade vuxit +4 cm, den är nu 31 cm och det både känns och syns att den vuxit...har ju fortfarande inte gått upp något i vikt utan ligger på -2 kg sen inskrivningen, känns skönt!
Jag börjar även känna mig riktigt tung och klumpig, inte så konstigt!
Håller tummarna så hårt jag kan i alla fall att jag får bli sjukskriven. Vet inte hur man ska orka jobba nu!

Nästa gång jag ska till MVC är den 28/3 blir kul att se vad som hänt tills dess...
Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0