Onsdag

Har nyas lämnat Albin, nu sitter jag i soffan och bara tar det lugnt!
Min kropp behöver det...
Tack Jerry för att du är så förstående och inte ställer en massa krav och måsten som ska göras när jag är hemma! <3

Nu blir det lugnt en stund innan jag ska ta tag i disken!

Ikväll när Jerry kommer hem från jobbet så är det grabbkväll som gäller.
Jag åker hem till mamma & pappa och hälsar på så de får vara ifred.
Känns att det behövs eftersom Albin är såååå mammig!
Skönt för Jerry och Albin att bara vara själva en kväll och jag behöver oxå få komma hemifrån lite...

Kommer sakna mina grabbar, men det är ju bara bra att få längta och sakna varandra ibland! <3

Kramis


Kommentarer
Postat av: Anna

Va underbart att ha en sådan kille. Hade hoppats på att min "gubbe" hade varit likadan innan vår dotter föddes, men icke sa nicke...! :(

2013-03-28 @ 13:51:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0