Torsdag

Då var det Torsdag.
Jag sitter i soffan och bara tar det lugnt, försöker komma in på Skatteverket och kolla deklarationen men tyvärr så funkdar det inge bra :(
Jag som är såååå nyfiken och jag är alltid nervös innan man vet om man ska betala eller få tillbaka pengar!
 
Jaja, annars då!
Har varit och lämnat Albin på dagis, första dagen som han är på dagis och jag är hemma.
Känns jättekonstigt att han är på dagis när jag är hemma, men jag känner att jag behöver verkligen få ta det lugnt och tänka på mig och bebisen litegrann.
Har ju värk i ljumskar, höfter, rygg och mage så det är jätteskönt att bara få sitta i soffan.
Ladda batterierna litegrann helt enkelt och så är det skönt att få längta lite efter Albin för det gör jag verkligen.
 
Vad ska ni hitta på idag då?
Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0