Lördag 25 Maj

Idag så vi började vi dagen med lite sovmorgon, jag och Agnes gick upp straxt efter kl.9 och då var frukosten framme...Tack älskling!
 
Sen efter lite lek inne så gick vi ut och lekte litegrann.
Blev såklart fotboll och sen lite sparkcykel, Agnes passade på att sova i vagnen.
Sen gick vi in och käkade innan det var dags att sova lite middag, tog ett tag för Albin att somna men inte så konstigt när vi tog sovmorgon imorse :)
 
När Albin somnat så passade älsklingen på att åka och handla och jag och Agnes gick och la oss i soffan, riktigt skönt att bara ligga och ta det lugnt!
 
På eftermiddagen så har Jerry och Albin varit ute igen.
Agnes och jag passade på att mysa lite på balkongen.
 
Nu ikväll har det varit en massa gråt.
Albin vägrade att somna så han skrek för att vi inte gjorde som han ville och Agnes hon har magknip, stackars henne. Hon hinner bara blunda men sen vaknar hon och skriker...
Just nu verkar hon lugn, hoppas att hon får sova gott inatt i alla fall.
Jag får kanske sitta och sova med henne, men det gör mig inget.
Bara hon får sova och slipper att ha ont!
 
Nu har jag målat naglarna, passar på när barnen sover :)
kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0