Onsdag

Mitten av veckan har gått!
Just nu sitter jag i soffan och myser med Agnes, Albin är på dagis och busar <3

Idag har vi badat Agnes, passar på när Jerry är ledig så vi kan hjälpas åt!
Ska bli skönt när skenan är borta för då kan man bada henne själv :)
Vi ska i alla fall till Ortopeden idag och kolla om vi kan få en större skena för den här ser ut att skava :(
Får se vad de säger och tycker!

Annars idag blir det rätt lugnt.
Jerry ska åka till Stockholm på kurs med jobbet så han åker idag och så kommer han hem fredagkväll.

Idag kommer svärmor/farmor & svärfar/farfar hit och hjälper till litegrann.
Imorn så kommer mamma/mormor och hjälper mig...hon ska sova över så då kör vi muskväll på torsdag med lite film :)

Nej nu ska jag fortsätta ta det lugnt i soffan..sån jäkla huvudvärk!

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Farmor

Har jag de sötaste barnbarnen som finns.. Tror nog det...Puss på er älsklingar(: (: Kram från farmor.

2013-05-22 @ 14:10:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0