Lars Winnerbäck

Ligger i sängen på hotellrummet i Göteborg ❤️ Älsklingen sover så passar på att uppdatera!

I födelsedagspresent så fick Jerry biljetter till Winnerbäck så därför vi är i Göteborg ❤️ 

Jag har haft en UNDERBAR dag med min älskade pojkvän, sååå skönt att fortfarande känna pirr i magen efter ca.9 1/2 år.

Efter en kanonkonsert så gick vi till hotellbaren och satt och pratade en massa. Så kul att bara prata och få vara tillsammans bara vi...det behövde vi!

Saknar såklart våra älskade barn men de är hos mamma/mormor & pappa/morfar och myser ❤️ 

Jag älskar dig Jerry!
Har haft sååå kul...Gud vad jag/vi skrattat...vi lär leva länge! Älskar att bara skratta rakt ut, ni som känner mig vet ju hur det låter! HAHAHAHA...
Tack älskling för att du får mig att må så bra...pusss









Kommentarer
Postat av: Anna

VIlken härlig topp eller vad man säger ;) !

Svar: Tack så mycket :)
Marlén

2013-11-03 @ 21:06:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0