En liten resumé

Har ju varit dålig på att blogga nu igen så kör en liten resumé av veckan som varit...se vad jag kommer ihåg ;)

Måndag: 
Då kom Frida, Elias & Emilia hit och hälsade på. Blev en massa lek å bus ❤️

Tisdag:
Albin gick på dagis och sen kommer jag inte ihåg vad vi hittade på.
Sen på kvällen så stack jag iväg och tränade, fick bli ett Indoor pass.

Onsdag:
Då gick vi till dagis och tog kort, gruppbild, men sen fick Albin följa ned hem igen. Tog ledigt för helgen, skönt att vara långledig ibland ;)
Var i alla fall ute på förmiddagen och sen blev det en lugn dag!

Torsdag:
Igår så tog vi lite sovmorgon, riktigt skönt! Sen så blev det lite plock här hemma och sen på eftermiddagen så åkte jag, barnen, mormor, morfar och Tobbe och köpte golv!
Jerry ska lägga nytt i vardagsrummet, tror det kommer bli jättebra!
Sen på kvällen fick det bli bad för barnen ❤️ 

Fredag:
Idag blev det ingen sovmorgon, klockan 04,30 tyckte Albin det var dags att gå upp. Så jag har sovit 3 timmar inatt...får se när vi somnar ;)

Ikväll är det kalasdags för Tobbe ❤️ 

Kram på er
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0